torsdag 12 januari 2012

Välformulerat om Anna Wahlgren

Jag vill egentligen inte förakta eller sätta mig över och påstå mig ha vetat sanningen, för då gör jag mig ju till en självutnämnd expert, precis som hon.

Dessutom sätter jag höga krav på mig själv, när jag dömer henne.
Det vill jag inte. Jag vill vara snäll mot mig själv.

Därför ska jag försöka vara mer ödmjuk och istället ge er två kvinnors tankar om Anna Wahlgren och hennes modiga dotter Felicia Feldt.



Här kan ni läsa utdrag ur boken Felicia försvann

 

2 kommentarer:

  1. Utan sina barn hade Anna inte kunnat skriva sina böcker, blivit känd som expertmamma och tjänat dessa pengar. Det är väl inte mer än rätt att barnen ska få göra samma sak. Gå ut i offentligheten med sina liv, Felicia gör ju bara vad hennes mamma under årtionden gjort och ska man vara riktigt krass så är det kanske på tiden att de får tjäna lite stålar oxå på sin offentliga barndom.
    /Sonia

    SvaraRadera