onsdag 1 juni 2011

Marknadsför mig själv

I dag har jag besökt Ekens MVC och BVC, där jag satte upp lappar och lämnade
visitkort. Snart ska jag upp till Södra BB för att lämna visitkort.

Vad bra det skulle vara om jag vore så här duktig på att marknadsföra mig själv i andra sammanhang. 
Jag tror att anledningen till att det känns så lätt och roligt att göra reklam för mig själv som doula är för att jag verkligen brinner för det här. 
Ja tänk att kunna bli anställd och få doula på heltid. Det vore nåt det.
Fast å andra sidan skulle man kanske tappa gnistan då och trötta ut sig emotionellt. För varje förlossning jag är med på är som en jorden runt resa.


2 kommentarer:

  1. En jordenruntresa, vad fint. Jag ska berätta för alla jag vet om dig. Och du vet vad jag har sagt. Nu blir det nog inget till barn här men om vi ändrar oss, och om vi kan, då skulle jag vilja att du var vår doula. Då skulle det inte bli sådär hjälplöst och passivt som när den lilla kom. Kramar Lotta

    SvaraRadera
  2. Lotta. Jag känner mig stolt som inne bäng över att få vara din doula i dina tankar. Det glädjer mig oerhört att du vill det och jag känner mig fruktansvärt hedrad. Massa kramar.

    SvaraRadera