torsdag 16 februari 2012

Jag var visst inte immun.

Det har varit lite tyst på bloggen några dagar. Jag har varit sjuk.
Jag som har gått omkring och skrutit om att jag är immun mot kräksjukor.
Eftersom jag inte har blivit drabbad på över tio år, trots att resten av familjen legat utslagna. Men i måndags så klarade inte min kropp att stå emot längre (och inte heller in dotters). Så vi har legat ynkliga i soffan och tittat på allt från Harry Potter till Dirty Dancing.


Men nu är jag frisk och stark igen och tänker fortsätta att intala mig själv att jag är immun mot kräksjukor och att det här bara var en engångsföreteelse som berodde på något annat.


Jag har fortfarande doulajour och tack och lov så startade inte hennes förlossning under den här tiden (men har en backup-doula som hade hoppat in i fall den hade gjort det, så hon hade inte blivit utan en doula, men såklart så vill jag ju helst vara med själv). Förlossningen lär starta vilken dag som helst nu eftersom som hon gått över med några dagar. Så det är mycket spännande.


Jag skrev här på bloggen för ett tag sedan om att mitt Odisprov blivit godkänt och att jag nu är en certifierad Odis-doula.
Under tiden när jag varit sjuk så har jag fått en fin Odislogga vid min presentation på Odis hemsida. Jag känner mig mycket nöjd.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar