onsdag 19 september 2012

Pang-gravid

Det har varit väldigt mycket bilder på bloggen den sista tiden. Dels är det för att jag hittat så många fina och roliga bilder, men också för att jag helt enkelt inte har haft tid att skriva/hitta intressanta inlägg.

I måndags hade jag min gravidyoga-klass. 
Temat var att ljuda under förlossningen.
Om ni frågar mig så tycker jag att det gick bra att hoppa in som vikarie och det var en jättefin klass. Jag fick verkligen mersmak.

I dag började jag min gravidyoga-utbildning och fina barnmorskan Liisa Svensson var där och föreläste. Men innan det så fick vi yoga, med en ballong under tröjan. För att känna hur det känns att ha en kula på magen. Vi blev pang-gravida på några sekunder men faktum är att det var jättemysigt och jag kom på mig själv med att sitta och klappa på magen (ballongen).






































Bilden på Karolina är lånad från Nordiska yogainstitutet´s hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar