tisdag 23 augusti 2011

Tivoli

När min dotter föddes för drygt 10 år sedan så gjorde min man en hemsida till henne: Tyras Tivoli.
Den skulle vi ha till att lägga upp bilder och skriva lite om Tyra så att de i familjen som bodde på annan ort och i andra länder kunde få följa hennes utveckling. Det var väldigt modernt på den tiden att göra hemsidor till sina barn. Nu för tiden är man nog  lite mer försiktig med att lämna ut sitt barn på nätet.
Det blev inte så mycket av den sidan. Den var mest kul att göra och i ärlighetens namn så var det troligen bara vi föräldrar som var fasligt intresserade av hennes framsteg. Men sidan var väldigt fin.
Jag önskar att jag kunde visa den för er.

Men jag kan visa er ett annat tivoli. En könsneutral tidning som heter just Tivoli.
Tidningen var tvungen att läggas ner pga för få prenumeranter.
Men nu kommer dom att ge ut tidningen igen då fler har anmält intresse och blivit prenumeranter.
Bland annat vår familj.
Om du är nyfiken och inte anmält ditt intresse så hittar du ditt prenumerationserbjudande här.


2 kommentarer:

  1. jag anmälde mig som prenumerat för flera månader sen, men inget hände... jag trodde de lades ner. men nu får jag göra om det! hurra! jag har längtat i ca ett halvår nästan!

    SvaraRadera
  2. Så roligt. Vi är jättenyfikna nu.

    SvaraRadera