torsdag 20 december 2012

God Jul

Snart går jag på doulajour igen. Men i år är jag ledig över julafton. 
Det här året har gått så fort. Jag har doulat vid 7 förlossningar. 
Jag har varit tvungen att tacka nej till flera stycken, då de har krockat med andra uppdrag eller varit beräknade under sommaren när vi fortfarande bodde på landet.
Det har varit ett oerhört lärorikt år och jag känner mig nu trygg och säker i min doularoll.
Om jag kunde så skulle jag doula mer. För jag tycker att det är så fantastiskt. 

Under mellandagarna så ska jag bestämma företagsnamn. Högst upp på listan ligger för tillfället Amba. Jag skrev om det namnet tidigare. Amba betyder moder på sanskrit. Tyvärr finns det inga domännamn med Amba kvar. Vilket är synd.

I  morgon är sista skoldagen. Vi längtar alla efter detta jullov. Det ska bli underbart att bara få vara tillsammans och ha lata dagar. Vi får se hur mycket jag kommer hinna uppdatera bloggen under lovet. Om det är tyst här, så vet ni var jag är: i soffan med barnen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar