tisdag 8 januari 2013

Vardagen är tillbaka + snipp tips

I dag börjar vardagen igen. Tyvärr. Jag har tyckt att det har varit underbart med lov och skulle gärna ha haft lov några veckor till. Vi fick en ett sådant härligt lunk. Sovit länge och skrotat runt i pyjamasen nästan hela dagen. Ätit gott. Spelat spel och läst böcker (dottern). Jag har faktiskt fått tid till tränat en del yoga. Det har varit underbart. Jag ser fram emot att få ha mina egna yoga-klasser. I slutet av januari kommer jag troligen ha gravidyoga på YogaShakti. Jippi!

I dag ska jag plugga. Läsa om att stödja och stärka och så ska jag fortsätta med hemsidan till mitt företag.
Jag vet på ett ungefär hur den ska se ut. Den kommer bli jättefin. 

I kväll ska jag på ett första doula-möte (det första för i år). För att se om jag kan vara den doula som de vill ha med sig på deras förlossning. Vi ska inte träffas på Rival den här gången utan ses på ett nytt fik. 
Det är bra att förnya sig. Nytt år (nya vanor?)

Jag är fortfarande på doulajour. Men nu är det nog inte långt kvar till deras bebis kommer. Jag ser väldigt mycket fram emot den här förlossningen. Jag har plockat fram doula-väskan, så den står beredd.

Dagens tips: snippgympa.nu






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar