måndag 19 augusti 2013

Nu är jag tillbaka

Jag har haft ett långt uppehåll (semester). Vi har bott på torpet och har haft en av de finaste somrarna.
Som i vanlig ordning, den här tiden på året,  så blir jag sugen på att flytta ut till landet. Men jag vet att i November brukar jag vara glad över att bo där jag bor.

Nu har allt satt i gång. Jag har doulajour, tre gravidyoga klasser och så ska jag assistera på två yogalektioner den här veckan. Du hittar mig nu mera även på Egentid. Det känns jättekul.

Jag har bestämt mig för inte ta mig an så många doulauppdrag den här teminen, utan satsa lite mer på yogan. Jag har insett att det är knepigt med jourtiden/långa förlossning och att kunna ha fasta yogaklasser. Ev kommer jag att samarbeta med en annan doula, samt hjälpa till med backup.

Jag får se hur mycket jag kommer att uppdatera bloggen. Kanske kommer även den att bli lite vilande.
Om du är intresserad av en doula, så kan jag varm rekommendera doulorna som du hittar här.

Ha det fint.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar