måndag 4 mars 2013

Söker deltagare till förlossningskurs.

GRUPPEN FULL 

Jag har påbörjat min Föda utan rädslas intruktörsutbildning. 
Förra helgen så träffades vi alla blivande introduktörer och underbara Susana Heli. Det var en en mycket fin, intensiv och lärorik helg. I min utbildning så ingår det att man ska ha minst en förlossningskurs, där paren (ett par behöver inte vara ett kärlekspar, utan kan bestå av den gravida kvinna och en valfri stödperson) sedan får lämna en utvärdering. Jag planerar att ha en kurs nu på söndag den 10 mars mellan klockan 13-16 (17). Tyvärr så kunde inte alla de som anmält sig, så nu söker jag fler par. Kursen kommer att hållas på södermalm (nära Hornstull) och är gratis, men jag behöver ta 50:- i betalt för hyra av lokal och fika. 
Om du/ni är intresserad så hör gärna av dig med ett mail till mig.

Här kan du läsa mer om Föda utan rädslas förlossningskurs.
























Här är en bild från förra helgen.

4 kommentarer:

  1. Jag och min man är intresserade, men måste kolla först om vi kan få barnvakt till storasyster. Ligger stället långt från tunnelbanestation eller dylikt? (Går med kryckor.)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maria. Gruppen fylldes på snabbt och är nu full. Men du får gärna maila mig cecilia@clint.se

      Radera
  2. Ok :) Jag hinner nog inte med något annat tillfälle, är i v 39 nu ;)

    SvaraRadera
  3. Ok. Lycka till med förlossningen.

    SvaraRadera