måndag 21 maj 2012

Det fina tacket

Bloggen har varit tyst ett tag och det beror på att jag har haft anatomi-tenta (som jag inte har fått svar på ännu) och varit iväg på min yogautbildning.
Nu är jag tillbaka, men bara i två dagar, för på onsdag åker jag och min vän till Berlin.
Det ska bli så härligt. Enligt väderprognosen ska det vara 29 grader där på onsdag. Jo man tackar.
Så idag ska jag växla pengar och införskaffa en färgglad resväska.


Två dagar innan min ångest-tenta så vara jag på ett eftersamtal, som gjorde mig så rörd.
Jag fick ett kort med ett oerhört fint formulerat tack i (som jag läst om flera gånger) och ett jättevackert halsband. Det gav mig enegi och kraft och jag hade på mig halsbandet när jag skrev provet. Så här ser det ut.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar