måndag 30 juni 2014

Hälsning och bärsjalstips

Hoppas att ni har det bra och inte låter er påverkas för mycket att vädret.
Lättare sagt än gjort. Jag vet.

Jag är på torpet med mina tre yngsta och just nu målar dem med målarfärger medan elementet surrar.
Vi testat olika te-sorter och lyssnar på fin musik.
Rätt mysigt ändå.

Och vad vi kommer att njuta när solen behagar att visa sig och vi kan få ta det första doppet.
Jag gör solhälsningar varje morgon och hälsar solen att hon inte behöver vara rädd. Vi kommer ta väl hand om henne. På eftermiddagen gör jag Yinyoga. Min stora passion just nu och jag behöver hålla kolla på tiden, annars skulle jag kunna fortsätta hur länge som helst och barnen skulle bli utan middag.

I dag skulle jag vilja tipsa er om ett erbjudande som groupon har. Ekologiska bärsjalar.

Här hittar du till det erbjudandet.

Ha det så fint.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar