torsdag 16 april 2015

Att vara

Jag är inte så aktiv här just nu.

Men jag finns fortfarande kvar. Jag undervisar, doular och har kurser.

Men allt förändras. Hela tiden och i bland är det vissa saker som får lite mer uppmärksamhet än andra.
Jag har försökt att minimera min tid framför datorn och mobilen.

Men även om jag inte är så aktiv på nätet, så är doulandet fortfarande en av de saker jag tycker allra bäst om i livet.

På lördag har jag en förlossningsförberedande kurs på södermalm och vi har någon enstaka plats kvar.
Så är du intresserad så kan du maila min på info@egentid.se

Vill du komma på någon av mina klasser, gravid eller icke gravid så kan du maila mig på cecilia(a)clint.se, likaså om du vill få kontakt med mig som doula.

Ha en underbar dag!

Med värme,
Cecilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar